Kiwanis 's-Hertogenbosch

Bart Agerbeek nieuwe president Kiwanis 's-Hertogenbosch

Tijdens een fijn weekend in Noord Limburg!

Na een heerlijke lunch, een mooie wandeling door natuurgebied Maasduinen en een bezoek aan de Hertog Jan brouwerij heeft, tijdens een gezellig diner, Machteld Bongenaar afstand gedaan van haar rol als president van onze mooie club.

Bart Agerbeek is vervolgens geïnstalleerd als nieuwe president voor komend bestuursjaar. Wij zijn er blij mee! Wij wensen Bart en ons ( :-) ) heel veel plezier, verbinding en mooie projecten toe!

/imagecache/lg/uploads/2023/09/bart-agerbeek.jpg

Bart Hoera! Heel veel plezier toegewenst.

/imagecache/lg/uploads/2023/09/machteld-bongenaar.jpg

Machteld Bedankt voor jouw tomeloze
inzet en enthousiasme.

Tijdens het diner werd ook voor het eerst de 'Louis Zonnenberg' award uitgereikt. Voor deze eerste keer aan Olaf Breijder. Deze award staat voor het lid dat zich uitzonderlijk heeft ingespannen het afgelopen jaar om de verbinding tussen de leden te bevorderen. Olaf heeft onder andere met veel verve het Sinterklaas project getrokken de afgelopen tijd. Daarnaast is Olaf zeer actief lid van de Belcommissie. Wel verdiend, gefeliciteerd!

/imagecache/lg/uploads/2023/09/louis-zonnenberg-award.jpg

Uitreiking Louis Zonnenberg award aan Olaf Breijder