Kiwanis 's-Hertogenbosch

Ook international impact hebben!

Kiwanis Internationaal

๐—ž๐—ถ๐˜„๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€ '๐˜€-๐—›๐—ฒ๐—ฟ๐˜๐—ผ๐—ด๐—ฒ๐—ป๐—ฏ๐—ผ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ธ๐˜ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—น ๐—ถ๐—บ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฐ๐˜!

Regelmatig post Kiwanis 's-Hertogenbosch de initiatieven binnen onze eigen club om de wereld voor kinderen in onze eigen regio een beetje mooier te maken. Maar wist je dat... wij ook internationaal impact maken?

Kiwanis 's-Hertogenbosch is onderdeel van Kiwanis international. Samen met alle Kiwanis clubs ter wereld steunen we projecten voor kinderen. Zo doneren we bijvoorbeeld met een aanzienlijke bijdrage aan Unicef om Tetanus bij pasgeborenen in minder ontwikkelde landen te voorkomen d.m.v. een vaccinatieprogramma.

En met succes, daar zijn we gewoon trots op!

Wil je meer weten over Kiwanis en onze club?

Kijk dan ver op onze website https://shertogenbosch.kiwanis.nl/. Meer weten? Of wellicht interesse om zelf lid te worden? Wij nodigen jou uit om contact op te nemen: shertogenbosch@kiwanis.nl

/imagecache/original/uploads/2023/12/serving-the-children-of-the-world.png

Deel deze post