Inpakken voor Jarige Job

Ieder kind verdient een verjaardag

/imagecache/lg/uploads/2020/05/2017-02-jarige-job-inpakochtend-516.jpg

Ook dit jaar ging een grote deputatie van onze club op zaterdagochtend 11 maart 2017 naar Rotterdam om verjaardagsboxen in te pakken voor Stichting Jarige Job. Resultaat, honderdtwintig ingepakte verjaardagsboxen en een gezellige ochtend. Een strakke inpak procedure -zeer noodzakelijk zo bleek- zorgde ervoor dat wij een geslaagde doe-activiteit voor een schitterende organisatie tot een goed einde brachten. Een gezamenlijke lunch in een duurzaam en biologisch restaurant in de haven van Rotterdam maakte de dag voor alle deelnemers succesvol.

Weet u dat meer dan 60.000 kinderen tussen 4 en 12 jaar in Nederland om financiële redenen hun verjaardag niet kunnen vieren? Sommige kinderen verzuimen hierdoor zelfs van school op deze dag, omdat trakteren niet mogelijk is.
Stichting Jarige Job maakt een eind aan dit kinderleed. Daarom omarmt Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch dit doel. Kinderen uit de armste gezinnen ontvangen via de Voedselbank een verjaardagsbox met inhoud, zodat wél kan worden getrakteerd, een taart gebakken en het huis versierd!
Meer weten wat Jarige Job verder doet zie de website: www.stichtingjarigejob.nl