Een blije lach op veel kindergezichtjes.

Left

De Sint, die elk jaar vele kinderharten sneller doet kloppen en kleine, soms grote, kinderwensen vervult rijdt toch ook nog steeds veel voordeuren voorbij. Al enkele jaren zorgt Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch ervoor dat Sint ook bij een aantal van deze gezinnen een bezoek brengt en kleine kinderwensen in vervulling laat gaan.

Zo heeft Kiwanis met de opbrengsten van Sint & Piet bezoek aan bedrijven en particulieren en met behulp van enkele mooie schenkingen o.a. van de Stichting Baeten verschillende pakjes kunnen verzorgen voor ca. 70 kinderen uit minderdraagkrachtige gezinnen zoals kinderen uit gezinnen die aangewezen zijn op de voedselbank en voor kinderen die samen met hun moeders in het crisiscentrum verblijven. De feestvreugde voor kinderen en ouders werd vergroot door de aanwezigheid van de vrijwillige ‘Pieten Bende’ uit Sleeuwijk.  Zij zorgden ook dit jaar weer voor een fantastische muzikale omlijsting van het bezoek.

Dit jaar hadden we als extra ook een pakje voor de moeders van deze gezinnen, een luxe doos bonbons, een gift van Le Barrique, Den Bosch.