Aspergediner 2018

Grote opkomst en opbrengst ruim €7.500

/imagecache/lg/uploads/2020/05/aspergediner-2018-ruim-7500-7.jpg

Op 7 juni zijn we met een gezelschap van meer dan 150 belangstellende samen gekomen in Hotel Fletcher voor ons jaarlijkse sponsordiner en ook dit jaar was het weer een groot succes!

Op een van de vele warme voorjaarsavonden van 2018 hadden wij op 7 juniin Hotel Fletcher ons Asperge Sponsordiner. Niet alleen buiten maar ook binnen leek het niet echt af te koelen, het mocht echter de spirit van onze gasten niet breken. We hebben een prachtige opbrengst gerealiseerd én we kijken terug op een warme en gezellige avond.

Onze opbrengst o.a. gerealiseerd door sponsoring van het diner, verkoop van lootjes en de veiling bedroeg maar liefst ruim € 7.500. We danken niet alleen onze enthousiaste gasten die ruimhartige boden op de items maar ook de leden van Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch, die zich voor deze sponsoring hebben ingezet en natuurlijk ook dit jaar weer veilingmeester Harry Korst, die al enige jaren de (kunst)veiling belangeloos en zeer professioneel leidt.

De opbrengst á € 7.500 gaat dit jaar naar Stichting Jarig Job onder het mom “Ieder kind verdient een verjaardag”.

Voor meer informatie: www.stichtingjarigejob.nl