Kiwanis 's-Hertogenbosch, serviceclub, Sinterklaas

Sinterklaasactie. Boek nu, voor 2024!

Ook in 2024 bezoekt Sint met hulp van Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch kinderen die helaas minder zorgeloos opgroeien. Zo wordt het wereldwijde motto van Kiwanis - “Serving the Children of the World” – ook in ’s-Hertogenbosch in daden omgezet.

Hard nodig.
Voor sommige kinderen is de kans dat Sint aan de deur klopt niet groot. Het Nationaal Fonds Kinderhulp berichtte in november 2022 in de media dat ruim 20.000 schoentjes in Nederland dreigden leeg te blijven. Bijvoorbeeld ten gevolge van geldgebrek, ziekte, psychische problemen of spanningen. Hard nodig dus.

Handen uit de mouwen
Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch zet zich lokaal al jaren in dat kinderen niet worden vergeten in de sinterklaastijd. In samenwerking met diverse lokale maatschappelijke organisaties zoals Farent, Quiet, Stichting VEADS, Maatschappelijke Opvang Den Bosch en wijkteams worden ook dit jaar minimaal 110 kinderen uit ’s-Hertogenbosch in november en december verrast door een bezoek van de Sint en zijn roetveegpieten met persoonlijke cadeaus. Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch organiseert al deze bezoeken zelf en sponsort alle cadeaus als 'handen uit de mouwen' project. Want voor Sint en Kiwanis doet ieder kind er toe!

Een Sint bezoek boeken?
Wil je ook Sinterklaas ontvangen bij jouw thuis of op jouw bedrijf en dit goede doel ondersteunen? Of wil je doneren of een bijdrage leveren aan dit project (mag ook als hulppiet... :-))? Neem dan contact met ons op of mail direct naar: shertogenbosch@kiwanis.nl

Wij zoeken ook nog hulppieten!
Ben jij 11 jaar of ouder? Heb jij ook zin om hulp roetveegpiet of zelfs hoofdpiet te zijn? Meld je dan nu aan en doe mee! Met een gezellige groep op pad, veel plezier maken met elkaar en de kinderen en bezoeken afleggen naar gezinnen en de wijk in om de cadeuatjes te brengen, hoe leuk is dat? Voor meer informatie mail ons: shertogenbosch@kiwanis.nl

/imagecache/lg/uploads/2021/02/sint-2.jpg