Sponsoravond Bloemschikken

Bloemschikken voor het goede doel

Op maandag 26 maart a.s. in Berlicum in Den Durpsherd Kerkwijk 61

De Kiwanis’ Bloemschikavond

De heer Paul Jongerius geeft aan alle deelnemers een prachtige kans om een fraai Paasboeket samen te stellen.

Om een idee te krijgen van de vele talenten van Paul Jongerius moet u maar eens kijken op zijn website Oogenlust.com.

Prachtige bloemarrangementen gemaakt door de veelzijdige bloemkunstenaar.

Niet alleen de leden worden uitgenodigd, maar ook vrienden; bekenden; etc. zijn van harte welkom.

Dus voor iedereen!

Voor € 50 incl. [ingrediënten] krijgt u niet alleen een fraaie workshop, maar ook het eigen bloemstuk mee naar huis.

Van af 19.00 uur verwachten wij de deelnemers. Een kopje thee of koffie met een traktatie wordt aangeboden, waarna om 19.30 de workshop start. Einde 22.00 uur.

Na afloop is er nog gelegenheid voor een gezellig samen zijn in de bar van Den Durpsherd.

En u steunt ons goede doel.

Wij -Kiwanis s’-Hertogenbosch- steunen een kindertehuis in Saniob Roemenië. Onze actie is gericht op de jongvolwassenen om die te ondersteunen op hun weg naar zelfstandigheid. Zij volgen een vakopleiding in de naast gelegen grote stad onder zeer beperkte mogelijkheden. Behalve een financiële ondersteuning, streven wij ook naar een stageplek in hun vakgebied in s’-Hertogenbosch. En dat allemaal gericht op een persoonlijk ondersteuningsplan.

Wees er dus bij!

Opgave via onze Kiwanis leden.

Onze penningmeester David verzamelt graag die opgaven.

Deel deze post